ZWROTY
Twoja satysfakcja jest najważniejsza więc jeśli nie jesteś zadowolony możesz
zwrócić zakupiony towar bez podania powodu.
Wystarczy że poinformujesz nas o tym w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru.
zgodnie z regulaminem sklepu:
- Klient będący jednocześnie konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni od dnia doręczenia mu przedmiotu umowy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można wysłać w formie elektronicznej na adres sklep@arka.nysa.pl bądź listownie na adres: ARKA CERAMIKA I ŁAZIENKA ul. Podolska 19, 48-303 NYSA
- W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni. Sprzedający wraz z ceną towaru zwraca koszty dostawy do konsumenta, które to konsument poniósł.
- Zwracany towar Klient powinien odesłać na adres wskazany w ust. 1.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:
- 4.1. dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania;
- 4.2. umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym;
- 4.3. świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą;
- 4.4. świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu;
- 4.5. dostarczania prasy;
- 4.6. usług w zakresie gier hazardowych.
- 5. Towary o szczególnych właściwościach wykonane na indywidualne zamówienie Klienta nie podlegają zwrotowi.
REKLAMACJE
- Nasi klienci mają prawo do zgłaszania reklamacji na zakupione u nas towary. Towary zgodnie z polskim prawem objęte są również gwarancją producentów.
- W celu usprawnienia procedury reklamacyjnej prosimy w miarę możliwości o dokładne sprawdzenie towaru przy kurierze i następujące postępowanie:
- W przypadku pojedynczych paczek prosimy o wpisanie ewentualnych uszkodzeń w liście przewozowym lub w protokole.
- W przypadku towarów na paletach należy obejrzeć je z zewnątrz czy paleta lub pudełka nie mają oznak uszkodzenia.
- Jeśli nic na to nie wskazuje prosimy o wpisanie w liście przewozowym: „Towar przyjęto warunkowo bez sprawdzenia.
- Nie stwierdzono zewnętrznych uszkodzeń.” Po rozpakowaniu palety prosimy o sprawdzenie i zgłoszenie wszelkich uszkodzeń w ciągu 24 godzin od daty dostawy.
- E-mail reklamacyjny powinien zawierać skan listu przewozowego lub protokołu oraz zdjęcia uszkodzonego towaru.
- Ze względu na szczególny charakter towaru jakim są płytki uprzejmie prosimy podczas zakupów i przed montażem o zwrócenie uwagi na ich własności takie jak m.in. kolor i odcień.
- Zgodnie z Regulaminem sprzedaż płytek należy do „ świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone”.
Uwaga: Prawidłowy dokument potwierdzający wynik sprawdzenia dokonanego przy kurierze zawiera jego podpis.
Prosimy o składanie reklamacji mailem na adres: sklep@arka.nysa.pl
W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny.
+48 77 43 33 799
+48 602 521 033