Arka Andrzej Krawczyk Tomasz Krawczyk sp.k.
z siedzibą w Nysie przy ul Podolskiej 19
NIP 753-234-43-01
Zarejestrowany w Sąd Rejonowy w Opolu VIII wydział gospodarczy krajowego rejestru sądowego nr 0000295637
Tel. +4877 433 37 99
Nr konta w ING Bank Śląski oddział w Nysie 30 1050 1504 1000 0023 2567 1630
Procedura składania zamówienia obejmuje kolejno pojawiające się na stronie internetowej http:// kaflezagrosze.pl polecenia: „Kup”, „Kontynuuj zamówienie” „Zarejestruj się”, (albo dla Klientów, którzy już wcześniej zarejestrowali się w Sklepie Internetowym kaflezagrosze.pl polecenie „Login”), „Koszt Dostawy”. Klient składa zamówienie przez wybór polecenia „Złóż Zamówienie”. Złożenie zamówienia stanowi złożenie przez Klienta w stosunku do Sprzedawcy oferty zawarcia umowy sprzedaży Towarów będących przedmiotem zamówienia
Po złożeniu zamówienia, Sprzedawca przesyła na podany przez Klienta adres e-mail potwierdzenie rejestracji zamówienia. Potwierdzenie rejestracji zamówienia jest oświadczeniem Sprzedawcy o przyjęciu oferty, o której mowa w ust. 5 powyżej. Umowa sprzedaży Towarów zostaje zawarta pomiędzy Klientem a Sprzedawcą z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail z oświadczeniem o przyjęciu oferty.
W przypadku braku w Magazynie zamówionego produktu lub braku możliwości realizacji zamówienia Klienta z innych przyczyn, w tym także, jeśli zakup ich od dostawców Sprzedawcy nie będzie możliwy w czasie przewidzianym na realizację zamówienia, Sprzedawca poinformuje Klienta o zaistniałej sytuacji wysyłając wiadomość na wskazany przez Klienta przy rejestracji adres e-mail lub przekaże informację drogą telefoniczną na numer wskazany przez Klienta.
W przypadku, gdy realizacja części zamówienia nie będzie możliwa, Sprzedawca może zaproponować Klientowi:
Anulowanie całości zamówienia (w przypadku wyboru tej opcji przez Klienta Sprzedawca będzie zwolniony z obowiązku realizacji zamówienia w całości);
Anulowanie zamówienia w części, w której realizacja nie jest możliwa w wyznaczonym terminie (w przypadku wyboru tej opcji przez Klienta zamówienie zostanie zrealizowane w części, przy czym Sprzedawca będzie zwolniony z obowiązku jego realizacji w pozostałym zakresie); albo
Podział zamówienia i wyznaczenie nowego terminu realizacji w odniesieniu do tej części zamówienia, której realizacja nie jest możliwa w pierwotnie wyznaczonym terminie (w przypadku wyboru tej opcji przez Klienta wysłanie składających się na zamówienie produktów zostanie dokonane w dwóch lub większej ilości odrębnych przesyłek, zaś Klient nie będzie ponosił dodatkowych kosztów związanych z podziałem zamówienia na dwie lub więcej wysyłek).
W przypadku zawarcia Umowy sprzedaży Towaru dostawa zostanie zrealizowana nie później niż w terminie 30 (trzydzieści) dni licząc od dnia, w którym została zawarta Umowa sprzedaży, o ile przy Towarze na Stronie Towaru nie zaznaczono inaczej.
Przy odbiorze przesyłki z zamówionym Towarem, Klient powinien sprawdzić przesyłkę i zawiadomić sprzedawcę w przypadku stwierdzenia:
uszkodzenia mechanicznego zawartości przesyłki,
niekompletności przesyłki,
niezgodności zawartości przesyłki z przedmiotem Zamówienia,
Klient jest uprawniony do odmowy przyjęcia przesyłki. W takim przypadku Klient powinien niezwłocznie powiadomić Sprzedawcę o zaistniałej sytuacji w celu przygotowania nowej dostawy.
W przypadku braku w Magazynie zamówionego produktu lub braku możliwości realizacji zamówienia Klienta z innych przyczyn, Sprzedawca ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 30 (trzydziestu) dni, licząc od daty jej zawarcia.
Klient jest zobligowany do zachowania w tajemnicy loginu i hasła do swojego konta w Sklepie Internetowym kaflezagrosze.pl . Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za operacje wykonane przez osoby trzecie, które uzyskały dostęp do konta Klienta w wyniku niezachowania przez Klienta w tajemnicy loginu i hasła do w/w konta;
W przypadku podania przez Klienta błędnego lub niedokładnego adresu, Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie lub opóźnienie w dostarczeniu przedmiotu zamówienia
Kurier ma obowiązek jedynie wyładować towar z samochodu, nie ma obowiązku wnoszenia go do mieszkania (co wynika z regulaminów firm spedycyjnych).
Sprzedawca zamieszcza informacje o Towarach na stronie Sklepu Internetowego kaflezagrosze.pl i sprzedaje w/w Towary za pośrednictwem sieci Internet, przy użyciu platformy http:// kaflezagrosze.pl
Ceny na stronie Sklepu Internetowego kaflezagrosze.pl zamieszczone przy Towarach:
Ceną wiążącą i ostateczną jest cena Towaru podana na stronie Sklepu Internetowego kaflezagrosze.pl w chwili składania zamówienia przez Klienta.
Informacja na temat całkowitej wartości zamówienia przedstawiana jest w Koszyku po dokonaniu przez Klienta wyboru formy dostawy Towarów.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania na bieżąco zmian w cenach Towarów, oraz do przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych (promocyjne obniżki cen) oraz wyprzedaży. Uprawnienie, o którym mowa w poprzednim zdaniu nie ma wpływu na zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży.
Klient może dokonywać zmian w zamówieniu aż do momentu nadania przez Sprzedawcę wysyłki z Towarem do Klienta. Zmiany mogą dotyczyć wyłącznie rezygnacji z całości bądź z części produktów składających się na zamówienie, zmiany w adresie dostawy, lub zmiany danych na fakturze. W przypadku rezygnacji z zamówienia, jeżeli zapłata została dokonana z góry, zwrot zapłaty nastąpi w terminie 7 (siedem) dni od dnia otrzymania rezygnacji Klienta przez Sprzedawcę, przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Klienta.
Zmian zamówionych Towarów można dokonywać kontaktując się z działem obsługi Klienta Sklepu Internetowego kaflezagrosze.pl, pod wskazanymi numerami telefonów, od poniedziałku do piątku od 8:00 do 17:00, a w soboty od 9:00 do 14:00.
W przypadku, gdy Umowa sprzedaży została prawidłowo przez Strony zawarta, Klient może dokonać zapłaty w następujący sposób:
Centrum Rozliczeniowego Dotpay. Sprzedawca pobierze dodatkową opłatę za dokonaną płatność w/w sposobem w wysokości 2,8% całkowitej ceny zamówionych Towarów. Opłata ta doliczana jest do kosztów wysyłki.
Centrum Rozliczeniowego PayU. Sprzedawca pobierze dodatkową opłatę za dokonaną płatność w/w sposobem w wysokości 0,35zł + 2,5% całkowitej ceny zamówionych Towarów. Opłata ta doliczana jest do kosztów wysyłki.
Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 (dwóch) lat od daty doręczenia mu Towaru, o ile w terminie dwóch miesięcy od dnia, w którym stwierdził niezgodności dostarczonych Towarów z umową, zawiadomi Sprzedawcę o stwierdzonej niezgodności.
Sprzedawca w ciągu 14 (czternaście) dni ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.
Reklamacje należy odesłać na adres: Arka ul.Podolska 19, 48-303 Nysa.
W przypadku, gdy Towar odbierany jest osobiście w Magazynie, reklamacje należy składać w Magazynie, w którym odbierany był przedmiot zamówienia zawierający reklamowane Towary.
W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta – Sprzedawca naprawi lub wymieni Klientowi reklamowany produkt na pełnowartościowy lub jeżeli wymiana nie będzie możliwa zwróci należność za reklamowany produkt w ciągu 14 (czternaście) dni od daty rozpatrzenia reklamacji.
Towary sprzedawane przez sklep kaflezagrosze.pl mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta bądź dystrybutora. Sprzedawca nie udziela żadnej gwarancji na jakiekolwiek sprzedawane produkty.
W przypadku produktu, na który producent lub dystrybutor udzielił gwarancji, Klient może reklamować produkt posiadający wady
Sprzedawca odpowiada wobec Konsumenta za niezgodność z umową sprzedaży Towaru zakupionego przez tego Konsumenta, w zakresie określonym ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. Nr 141, poz. 1176 z późn. zm.)
W celu uniknięcia wątpliwości stwierdza się, że żadne z postanowień niniejszego Regulaminu nie ogranicza uprawnień Konsumenta jakie przysługują mu na podstawie przepisów obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa. W przypadku stwierdzenia istnienia postanowienia o takim charakterze zastosowanie znajdują przepisy obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, a w szczególności Kodeksu cywilnego, ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 2000 r. Nr 22, poz.271 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.)
Brak wykonania świadczenia niepieniężnego z powodu wystąpienia Siły Wyższej nie stanowi podstawy dla wysuwania roszczeń o jakiekolwiek odszkodowania lub kary umowne, chyba że strona, której Siła Wyższa dotyczy, zaniedbała natychmiastowego, po uzyskaniu stosownych możliwości, zawiadomienia drugiej strony o wystąpieniu takich okoliczności.
Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży Towarów zawartej na odległość bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 10 (dziesięciu) dni od odebrania towaru.
Powyższe uprawnienie może zostać zrealizowane przez Konsumenta poprzez przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży na adres: Arka ul.Podolska 19, 48-303 Nysa Wskazany w ust. 1 powyżej termin 10-dniowy liczony jest od dnia, w którym nastąpiło wydanie Konsumentowi Towaru. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży Towaru został zawarty na stronie internetowej Sklepu Internetowego kaflezagrosze.pl
W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży Towarów zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą, a Konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co Strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym (chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu),
Zwrot wzajemnych świadczeń powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu (14) dni.
Zwracany przez Konsumenta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu. Towar powinien być zwrócony w na adres: Arka ul.Podolska 19, 48-303 Nysa.
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zwrotu wpłaconych kwot lub opóźnienie zwrotu, jeżeli pomimo skierowania do Klienta na podany przez niego adres mailowy wezwania do przesłania Sprzedawcy numeru rachunku bankowego Klienta, Klient nie prześle Sprzedawcy takiego numeru rachunku bankowego lub gdy odpowiedź nie będzie zawierać danych umożliwiających dokonanie zwrotu. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zwrotu wpłaconych kwot lub opóźnienie zwrotu, jeżeli są one wynikiem podania przez Klienta błędnych danych adresowych, imiennych lub błędnego numeru rachunku bankowego.
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w wypadkach określonych w art. 10 ust. 3 ustawy z dnia 2 marca 2002 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny. W szczególności prawo do odstąpienia nie przysługuje w przypadku świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą (tj. np realizowanych na indywidualne zamówienie – informacja o takich właściwościach towaru jest przekazywana konsumentowi w trakcie procedury składania zamówienia)
Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi jedynie w zakresie całego towaru jednego typu. Nie jest możliwy zwrot części towaru jednego typu (np. przy zamówieniu przez konsumenta 20 m2 płytki ceramicznej nie jest możliwe odstąpienie i zwrot w zakresie 2 m2)
Rejestrując się w Sklepie Internetowym kaflezagrosze.pl Klient, wyraża zgodę na przetwarzanie przez Sprzedawcę danych osobowych (imię, nazwisko, adres, adres e-mail, numer telefonu) w celu realizacji zamówień Klienta dokonywanych w Sklepie Internetowym kaflezagrosze.pl.
Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednak brak zgody na przetwarzanie danych osobowych uniemożliwia rejestrację oraz realizowanie zamówień Klienta w Sklepie Internetowym kaflezagrosze.pl
Administratorem danych osobowych Klienta jest sprzedawca
Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926, ze zm.) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich
Administrator danych nie ponosi odpowiedzialności za podanie nieprawdziwych danych osobowych przez Klienta.
Klienci Sklepu Internetowego kaflezagrosze.pl mają prawo do wglądu do swoich danych osobowych, poprawiania ich oraz żądania ich usunięcia.
Administratorem Pani/a danych osobowych jest Arka Andrzej Krawczyk Tomasz Krawczyk sp.k. z siedzibą w Nysie przy ul Podolskiej 19 NIP 753-234-43-01. Zarejestrowany w Sąd Rejonowy w Opolu VIII wydział gospodarczy krajowego rejestru sądowego nr 0000295637.
.
W sprawach związanych z Pani/a danymi proszę kontaktować się z biurem obsługi klienta, e-mail info@arka.nysa.pl
Dane będą przetwarzane w celu realizacji zamówień oraz przesyłania informacji handlowych związanych z zamówieniem na podstawie ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204, z późn. zm.)
Dane mogą być udostępniane podmiotom trzecim tj. firmy kurierskie i spedycyjne w celu prawidłowej realizacji usług określonych w regulaminie
Dane mogą być przekazane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub organizacji międzynarodowej. Administrator informuje, że w tym celu zostały zastosowane zabezpieczenia szyfrowania przekazywanych danych, w celu uzyskania kopii danych proszę kontaktować się z biurem obsługi klienta pod adresem e-mail: info@arka.nysa.pl.
Dane będą przechowywane przez okres 5 lat
Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych do jej wycofanie. Skorzystanie prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
Ma Pan/i także prawo do przenoszenia danych (w szczególności historii transakcji)
Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego GIODO
Administrator informuje także o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu na zasadach ogólnych w celu dostosowania wyświetlanych treści do preferencji użytkownika oraz ustawień językowych i walutowych naszego serwisu.
Uznanie poszczególnych postanowień niniejszego Regulaminu w sposób przewidziany prawem za nieważne bądź nieskuteczne, nie wpływa na ważność czy skuteczność pozostałych postanowień Regulaminu. W miejsce nieważnego postanowienia zastosowana będzie reguła, która jest najbliższa celom nieważnego postanowienia i całego niniejszego Regulaminu.
Informacje o produktach zamieszczone na stronach Sklepu Internetowego kaflezagrosze.pl nie stanowią oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w korzystaniu ze Sklepu Internetowego kaflezagrosze.pl zaistniałe z przyczyn technicznych (konserwacja, przegląd, wymiana sprzętu, etc) lub innych przyczyn od niej niezależnych, w przypadku gdy nie naruszy to praw Klienta.
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres email wskazany przez Klienta oraz za usuwanie i blokowanie emaili przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta.
Różnice pomiędzy wizualizacją produktu dostępnego w Sklepie Internetowym kaflezagrosze.pl wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje, itd.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego Towaru. Postanowienie to nie narusza w żadnym stopniu uprawnień przysługujących Konsumentowi na podstawie bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego.
W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a zwłaszcza Kodeksu cywilnego oraz przepisy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141 z 2002 r. poz. 1176) i Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22 z 2000 r. poz. 271).
Sprzedawca nie odbiera kierowanych do niego przesyłek odesłanych za pobraniem i nie odpowiada za koszty związane z takimi przesyłkami
Wszystkie nazwy produktów zamieszczone na stronie Sklepu Internetowego kaflezagrosze.pl używane są w celach identyfikacyjnych i mogą być chronione i zastrzeżone na podstawie przepisów Ustawy Prawo własności przemysłowej (Dz. U. Nr 119 z 2003 r. poz. 1117).
Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest Konsumentem zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który nie jest Konsumentem zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Zmiana regulaminu staje się skuteczna w terminie wskazanym przez Sprzedawcę, nie krótszym niż 30 dni od momentu udostępnienia na stronie kaflezagrosze.pl zmienionego regulaminu. Zamówienia złożone przez Klientów przed wejściem w życie zmian regulaminu są realizowane według dotychczasowych postanowień regulaminu.