
- Usuń ten produkt z moich ulubionych
- Dodaj ten produkt do moich ulubionych
- Wyślij do znajomego
- Drukuj
Stopnica narożna GŁAD.ROT 300x300x13 GAT.1

- Producent:cerrad
- Ilość sztuk w opakowaniu:11.0000
- Materiał:Klinkier
- Wymiary:30x30x1,1 cm
- Nazwa kolekcji:ROT
- Klasa ścieralności PEI:Klasa 4
- Rodzaj płytki:Stopnica
- Zastosowanie:Podłogowe
- Ilość m2 w opakowaniu:1.0000
- Waga opakowania:26.1364
- Mrozoodporność:TAK
-Klinkier mrozoodporny -PEI: IV -Antyposlizgowy
Warunki gwarancji
Okres gwarancyjny liczony jest od daty zakupu. Szczegółowe warunki gwarancji można znaleźć w karcie gwarancyjnej produktu. Poniżej podajemy orientacyjną długość gwarancji deklarowanej przez producentów na podstawowe produkty. Zestawienie ma charakter orientacyjny w razie wątpliwości skontaktuj się z nami przed zakupem.
Besco i Piramida
Wanny i brodziki 10 lat gwarancji
Roca
Ceramika 5 lat gwarancji - powłoka Maxi Clean 2 lata gwarancji
Armatura 10 lat gwarancji na szczelność zaworów ceramicznych, 5 lat na korpus i jakość powierzchni, 2 lata gwarancji na powierzchnie malowane i złocone, 2lata na pozostałe typy baterii w tym baterie z zaworami klasycznymi i termostatyczne, elektroniczne i samozamykające zawory spłókujące.
Wanny i brodziki akrylowe 7 lat na powierzchnię akrylu, 2 lata na cały produkt
Kolumny do hydromasażu 2 lata gwarancji
Kabiny natryskowe 5 lat gwarancji z wyjątkiem uszczelki i rolki 2 lata
Zlewozmywaki 2 lata gwarancji
Deski sedesowe 2 lata gwarancji
Stelaże podtynkowe 10 lat gwarancji na ramię stelaża, 5 lat na zbiorniki, zawór napełniający i mechanizm spustowy
Koło, Kermag
Wyroby ceramiczne 7 lat gwarancji -dotyczy szkliwa
Meble 2 lata
Wanny i brodziki 7 lat
Kabiny prysznicowe 2 lata
Ceramika Paradyż
Płytki ceramiczne 5 lat gwarancji
Cersanit
Ceramika sanitarna- 10 lat,
części nieceramiczne - 2 lata;
Płytki ceramiczne - 6 lat od dnia sprzedaży, jednak nie więcej niż 7 lat od dnia produkcji;
Meble łazienkowe - 2 lata;
Wanny i brodziki akrylowe - 7 lat
Kabiny prysznicowe - 5 lat;
Zestaw podtynkowy do zabudowy lekkiej AQUA - 10 lat.
Cerrad
10 lat gwarancji na kolekcje rot,burgundpiasek, gobi i Kalahari, krem, jesienny liść (nie uwzględniając kamieni), country wiśnia i beż, nero, krem (nie uwzględniając kamieni)
Brąz, Canella, Nigella, Tulsi, Zebrina
5 lat gwarancji kolekcja usa, kamienie elewacyjne, parapety i elewacje szkliwione (brąz, grafit, miodowe, wiśnia, zielone), kolekcja Celtis, Setim, Tilia
Teka
Baterie 5 lat gwarancji - oprócz wężyków
Opcje darmowej dostawy
Złóż zamówienie na kwotę co najmniej 2 000 zł wtedy twoje zamówienie wyślemy bez kosztów dostawy.
W naszej ofercie znajdziesz również produkty dla których działa darmowa dostawa bez względu na wartość zamówienia. Te towary będą specjalnie wyróżnione na liście produktów.
Jakie produkty wyślemy darmową dostawą?
Wanny : Talia Modern Quadro wannywolnostojące
Baterie: Tres
Koszty dostawy
Cena wysyłki zamówienia zależy od wagi zamówionych produktów , rozmiaru przesyłki, oraz usług dodatkowych, takich jak np. dostawa w sobotę, płatność za pobraniem lub dodatkowe ubezpieczenie. Koszty wysyłki są doliczane w momencie przejścia do KOSZYKA, system podpowie najtańszą metodę dostawy a Ty możesz wybrać opcje która najbarziej Tobie odpowiada.
Orientacyjne ceny przesyłek
Wysyłka paletowa do 500 kg cena od 99 zł
Wysyłka paletowa do 1000 kg cena od 149 zł
Przesyłka Paczkomat 8 - 11 zł zależnie od rozmiaru
Przesyłka DHL do 31,5 kg od 15 zł
Przesyłka DHL do 31,5 kg duży rozmiar od 29,9 zł ( np. wanna 150x70)
Dokładny koszt dostawy zobaczysz po dodaniu towaru do KOSZYKA i wybraniu sposobu dostawy i płatności, w razie wątpliwości skontaktuj się z nami, chętnie pomożemy
Bezpieczeństwo dostaw
Wielką wagę przywiązujemy do bezpieczeństwa przesyłek. Przesyłki są ubezpieczone, więc możesz czuć się spokojnie. Starannie pakujemy wysyłane produkty. Odpowiednio dobieramy zabezpieczenia przekazujemy paczkę kurierowi sprawdzoną i solidnie spakowaną. Elementy podatne na stłuczenia, takie jak płytki lub ceramika sanitarna, wysyłane są bezwzględnie na paletach co minimalizuje ryzyko uszkodzenia. Niektóre wanny o dużych gabarytach również wysyłamy na paletach.
ZWROTY
Twoja satysfakcja jest najważniejsza więc jeśli nie jesteś zadowolony możesz
zwrócić zakupiony towar bez podania powodu.
Wystarczy że poinformujesz nas o tym w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru.
zgodnie z regulaminem sklepu:
- Klient będący jednocześnie konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni od dnia doręczenia mu przedmiotu umowy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można wysłać w formie elektronicznej na adres sklep@arka.nysa.pl bądź listownie na adres: ARKA CERAMIKA I ŁAZIENKA ul. Podolska 19, 48-303 NYSA
- W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni. Sprzedający wraz z ceną towaru zwraca koszty dostawy do konsumenta, które to konsument poniósł.
- Zwracany towar Klient powinien odesłać na adres wskazany w ust. 1.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:
- 4.1. dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania;
- 4.2. umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym;
- 4.3. świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą;
- 4.4. świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu;
- 4.5. dostarczania prasy;
- 4.6. usług w zakresie gier hazardowych.
- 5. Towary o szczególnych właściwościach wykonane na indywidualne zamówienie Klienta nie podlegają zwrotowi.
REKLAMACJE
- Nasi klienci mają prawo do zgłaszania reklamacji na zakupione u nas towary. Towary zgodnie z polskim prawem objęte są również gwarancją producentów.
- W celu usprawnienia procedury reklamacyjnej prosimy w miarę możliwości o dokładne sprawdzenie towaru przy kurierze i następujące postępowanie:
- W przypadku pojedynczych paczek prosimy o wpisanie ewentualnych uszkodzeń w liście przewozowym lub w protokole.
- W przypadku towarów na paletach należy obejrzeć je z zewnątrz czy paleta lub pudełka nie mają oznak uszkodzenia.
- Jeśli nic na to nie wskazuje prosimy o wpisanie w liście przewozowym: „Towar przyjęto warunkowo bez sprawdzenia.
- Nie stwierdzono zewnętrznych uszkodzeń.” Po rozpakowaniu palety prosimy o sprawdzenie i zgłoszenie wszelkich uszkodzeń w ciągu 24 godzin od daty dostawy.
- E-mail reklamacyjny powinien zawierać skan listu przewozowego lub protokołu oraz zdjęcia uszkodzonego towaru.
- Ze względu na szczególny charakter towaru jakim są płytki uprzejmie prosimy podczas zakupów i przed montażem o zwrócenie uwagi na ich własności takie jak m.in. kolor i odcień.
- Zgodnie z Regulaminem sprzedaż płytek należy do „ świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone”.
Uwaga: Prawidłowy dokument potwierdzający wynik sprawdzenia dokonanego przy kurierze zawiera jego podpis.
Prosimy o składanie reklamacji mailem na adres: sklep@arka.nysa.pl
W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny.
+48 77 43 33 799
+48 602 521 033